Exercitii anti-aging pentru ten

Exercitii anti-aging pentru ten

octombrie 30, 2018 Off By editor

Menținerea zambetului tanar și proaspat nu inseamna neaparat folosirea unor creme faciale scumpe cu acid hialuronic sau a unor creme antirid.

Pentru cele tinere, este suficient sa schimbati in mod activ modul în care va tratati tenul si grupele de muschi de pe fata. Exercițiile faciale, sau yoga pentru ten, anti-aging, va pot ajuta să va pastrati prospetimea si tineretea tenului.

  1. Masaj facial

Masajul facial va ajuta la ridicarea si netezirea ridurilor superficiale faciale pentru ca actioneaza pentru imbunatatirea aprovizionarii cu sange a pielii, regenerarea rezervei de colagen din piele și tonifierea mușchilor fetei.

Cu varfurile degetelor masati fruntea de la partea inferioară spre partea superioara. Puteti de asemenea, sa va masați scalpul, miscand degetele cu mișcări circulare. Apoi treceti-va degetele pe obraji și puneți-i in direcția templelor. In timp dupa aproximativ 20 de masaje de acest fel, de 2 până la 3 ori pe saptamana se vor observa reactiile si imbunatatirile la nivelul fetei.

  1. Masaj de contrast

Pentru a efectua acest tip de masaj, aveți nevoie de un prosop, de apa calda sau rece. Indoiti prosopul în jumătate și umeziti-l în apă rece, usor sarata. Apoi, rulati-l pana la capat și tamponati usor barbia cu prosopul. Efectuați miscarea de 10 ori și apoi faceți exact același lucru, dar cu un prosop umed cu apa calduta.

  1. Alfabetul

Pentru a întări mușchii fetei care slabesc in timp, fenoment de obicei urmat de apariția ridurilor, o metoda eficace este pronuntarea alfabetului. De exemplu, sunete simple precum X și O pot face diferența. Prin pronunțarea lor pentru doar câteva minute pe zi, începeți sa va tonificati musculatura fetei, ceea ce este esențial pentru rutina anti-aging.

  1. Gimnastica faciala

Yoga pentru muschii fetei este de folos impotriva ridurilor. Coborati pleoapele, inchideti ochii și ramaneti în această poziție timp de 10 secunde, apoi puneți-vă mainile pe frunte, apasati ușor și incercati sa masati ochii în sensul acelor de ceasornic. Acest exercițiu va poate ajuta sa scapati de riduri din jurul ochilor și nasului.

Incercati in continuare sa va umflati obrajii. Inspirați si tineti aerul în gura. Incepeți rularea de la un obraz la altul și repetati totul timp de 10 secunde. Facand acest lucru, veti netezi riduri din apropierea gurii, precum și obrajii ridati.